Veel gestelde vragen

Hoe kan ik bestellen via de webshop?
Een sieraad bestellen via de webshop is eenvoudig en snel gedaan. U kiest het gewenste sieraad en voegt deze via de button ‘In winkelwagen’ toe aan uw bestelling. Als u op de button ‘Afrekenen’ klikt, kunt u uw gegevens en adres invullen. Daarna kunt u de betaling voltooien en is uw bestelling geplaatst.
 
Kan een order geannuleerd worden?
Heeft u na het plaatsen van uw bestelling twijfels en wilt u de bestelling annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zijn telefonisch (020-6206240) of per mail (info@juweliergort.nl) bereikbaar.
 
Kan ik een bestelling retourneren of ruilen?
Mocht het sieraad niet aan uw wensen voldoen, kunt u het retourneren of ruilen. U kunt contact met ons opnemen of langskomen in onze winkel. Hier kunnen we samen de mogelijkheden bekijken en een passende oplossing bedenken.
 
Waarom verschillen de verzendkosten per product?
Onze sieraden verschillen in waarde. Dit betekent dat de duurdere sieraden een hogere verzekering hebben om te verzenden. Een hogere verzekering houdt in dat de verzending ook duurder wordt. Daarom verschillen de verzendkosten per sieraad.
 
Zit er een garantie op de producten?
Er is een mogelijkheid dat uw sieraad beschadigd raakt. Als dit zich voordoet kunt u altijd contact met ons opnemen of onze winkel bezoeken. We bekijken de beschadiging en bespreken met u de mogelijkheden om het te repareren.
 
Bij sommige producten kan ik alleen informatie opvragen, waarom?
Omdat onze sieraden handgemaakt zijn, hebben wij niet van alle producten een ruime voorraad. Om te voorkomen dat er een tekort ontstaat, kunt u bij sommige sieraden informatie opvragen. Zodra uw vraag bij ons binnenkomt, nemen wij contact met u op en maken wij het sieraad naar wens.
 
Hoe geef ik een ringmaat aan?
Wij maken de ring voor u op maat, daarom nemen wij na de bestelling contact met u op om uw ringmaat te bespreken. U ben ook altijd welkom in onze winkel om verschillende ringen te passen.
 
Waar kan ik een klacht indienen?
Als u een klacht heeft, willen wij deze zorgvuldig behandelen. U kun telefonisch (020-6206240) of via de mail (info@juweliergort.nl) contact met ons opnemen. U bent in onze winkel uiteraard ook welkom om de klacht persoonlijk met ons te bespreken. 
 
Staat uw vraag hier niet bij?
Wij zijn telefonisch bereikbaar via 020-6206240 of u kunt mailen naar info@juweliergort.nl.