Hoe kan ik bestellen via de webshop?
Een sieraad bestellen via de webshop is eenvoudig en snel gedaan. U kiest
het gewenste sieraad en voegt deze via de button ‘In winkelwagen’ toe aan uw
bestelling. Als u op de button ‘Afrekenen’ klikt, kunt u uw gegevens en adres
invullen. Daarna kunt u de betaling voltooien en is uw bestelling geplaatst.
Kan een order geannuleerd worden?
Heeft u na het plaatsen van uw bestelling twijfels en wilt u de bestelling
annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zijn telefonisch
(020-6206240) of per mail (
info@juweliergort.nl)
bereikbaar.
Kan ik een bestelling retourneren of ruilen?
Mocht het sieraad niet aan uw wensen voldoen, kunt u het retourneren of
ruilen. U kunt contact met ons opnemen of langskomen in onze winkel.
Hier kunnen we samen de mogelijkheden bekijken en een passende oplossing
bedenken.
Waarom verschillen de verzendkosten per product?
Onze sieraden verschillen in waarde. Dit betekent dat de duurdere sieraden een hogere verzekering hebben om te verzenden. Een hogere verzekering houdt in dat
de verzending ook duurder wordt. Daarom verschillen de verzendkosten per
sieraad.
Zit er een garantie op de producten?
Er is een mogelijkheid dat uw sieraad beschadigd raakt. Als dit zich
voordoet kunt u altijd contact met ons opnemen of onze winkel
bezoeken. We bekijken de beschadiging en bespreken met u de mogelijkheden om
het te repareren.
Bij sommige producten kan ik alleen informatie opvragen,
waarom?
Omdat onze sieraden handgemaakt zijn, hebben wij niet van alle producten
een ruime voorraad. Om te voorkomen dat er een tekort ontstaat, kunt u bij
sommige sieraden informatie opvragen. Zodra uw vraag bij ons binnenkomt, nemen
wij contact met u op en maken wij het sieraad naar wens.
Hoe geef ik een ringmaat aan?
Wij maken de ring voor u op maat, daarom nemen wij na de bestelling contact
met u op om uw ringmaat te bespreken. U ben ook altijd welkom in onze winkel om
verschillende ringen te passen.
Waar kan ik een klacht indienen?
Als u een klacht heeft, willen wij deze zorgvuldig behandelen. U kun
telefonisch (020-6206240) of via de mail (
info@juweliergort.nl)
contact met ons opnemen. U bent in onze winkel uiteraard ook welkom om de
klacht persoonlijk met ons te bespreken.
Staat uw vraag hier niet bij?
Wij zijn telefonisch bereikbaar
via 020-6206240 of u kunt mailen naar
info@juweliergort.nl.